رویش نیوز- یادداشت میهمان- محسن امین اللهی: تقریباً 3 سال است که عده‌ای این‌طرف و آن‌طرف می‌نویسند و میگویند که برخی ارکان شهرداری اصفهان پس از استيضاح شهردار قبلي، اصلاح‌طلبانه عمل می‌کنند.

مثلاً می‌گویند به دلیل اینکه منشی شورای شهر(آقای علیرضا نصر) از اصلاح‌طلبان شورا می‌باشد، انتخاب وی با این عنوان در هیأت رئیسه نشانه این است که شورای شهر و خصوصاً طیف اکثریت تصمیم اشتباهی گرفته است.

ظاهراً این دوستان دچار آلزایمر اختیاری شده‌اند که فراموش کرده‌اند اين آقای نصر همان آقای نصری است که در دور سوم شورا، منتقدین فعلی (حامیان شهردار سابق) وی را به عنوان منشی شورای سوم انتخاب کردند.

سقاییان در ابتدای دوره چهارم شورای شهر با رأی اعضای اصلاح‌طلب شورا شهردار شد. این رطب خورده ها طوری منع خرما می‌کنند که انگار کسی از پرونده سیاسی آن‌ها خبر ندارد.

حال اما همه این مطالب را کنار بگذاریم و از یک معادله‌ی ساده رونمایی کنیم:

این دوستان همان‌هایی هستند که همیشه از حامیان رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی بودند و زمانی که وی به عنوان سر لیست اصلاح‌طلبان شهر قم وارد عرصه انتخابات شد، سکوت اختیار کردند و اکنون واهمه دارند قبول کنند که قبله آمال سیاسی آن‌ها کاری کرده که نباید، حالا هم خیلی عادی، انگار که اتفاقی رخ نداده است، وی را به عنوان سخنران کنگره سالانه خود دعوت می‌کنند. (کنگره حزب جامعه اسلامي مهندسين در تهران)

از سوي ديگر همگی از ارتباط پیدا و پنهان شهردار فعلی قم با سر لیست اصلاح‌طلبان قم (همان رئيس مجلس فعلي) با خبرند. همان ارتباطی که باعث شد حکم انتصاب سقائیان نژاد به عنوان شهردار قم، در روز تعطیل توسط وزیر کشور(دوست نزدیک لاریجانی) ابلاغ شود.

با این معادله(ارتباط تنگاتنگ لاریجانی - سقائیان) و نحوه استدلال دوستان شهردار سابق، آيا می‌شود نتیجه گرفت که شهردار سابق اصفهان یک اصلاح‌طلب است؟

پاسخ سؤال فوق از نظر نگارنده متن حاضر، قطعاً منفي است و آقای سقائیان قطعاً و حتماً یک اصولگرای ریشه دار بوده و انشا الله خواهد بود.

اما اینکه حامیان ایشان چگونه با صغری و کبری چیدن سعی دارند انتخاب یک اصلاح‌طلب به عنوان منشی شورا را به موضوعاتی گره بزنند و ادعا کنند که این کار خلاف اصولگرایی است، خیلی بی انصافانه و گزافه است.

 

نظرات (31)

  1. ساسان 1395/06/24 11:13

    چه متن ضعیف و داغونی کاش کمی با فکر مطلب مینوشتید .مدیریت فعلی شهرداری شهر را پوکونده از چی دارید فرار میکنید امیدوارم سقائیان برگرده

  2. علی 1395/06/24 11:50

    اصفهان الان پنج تا پروژه هم نداره یک پل معمولی این همه وقت طول کشید ساختنش پروژه تفریحی نداره ساخت پارک دلفین و پنگوئن کنسل شد واقعا یادش بخیر سقاییان نژاد به امید برگشتش دلسوز اصفهان بود

    • محمود 1395/06/24 13:55

      مطمئن هستید که شما شهروند اصفهان هستید. به گمانم در شهر قم سکونت دارید.

    • علیرضا 1395/06/24 13:52

      پروژه میدان استقلال، فاز دوم و سوم ميدان امام علی، ادامه مترو، تقاطع شهید بالایی، سايت اجلاس، تقاطع 25 آبان، نمایشگاه بین المللی چيه عزیزم ذل برادر. ضمناً پارک دلفینها بخاطر فشار سازمانهای مردم نهاد و خواست دوستداران محیط زیست کنسل شد و گرنه بارمالی برای شهرداری نداشت. در واقع یک احترام به خواست مردمد بود.

    • مانا 1395/06/24 12:56

      دست بردار از سال 80 که قطار شهری را کلید زدند، هر دفعه وعده می دادند که تموم میشه تموم میشه ولی چون عقل بعضی ها به چشم شون بود روی آوردند به پروژه های روبنایی ضمن این که میدان استقلال که خودش به اندازه چند پروژه هست را نمی بینید؟!!

  3. ميثاق 1395/06/24 12:16

    سلام من احساس ميکنم الانه که آقاي ... از ناراحتي دق کنه که چرا بهش ميگين اصلاحطلب متن خوبي بود بعد از گزافه پراني برخي حاميان سقائيان و پر رويي شون، حالا يه کم نوش جان کنند.

  4. محمد 1395/06/24 12:20

    واقعا تحلیل ضعیفی است. کم سوادی نویسنده کاملا مشخص است.

  5. علی 1395/06/24 12:26

    خیلی شما رویشی ها پر رو هستید زمان سقاییان مسئولیتاتون را گرفتید الانم زمان جمالی نژاد هم که کم سهم نگرفتید دیگه این جنگ زرگریا چیه .ایشالا سقاییان برگرده دیگه خداراشکر ایشان مدونند کی دشمنه کی دوسته

  6. تورج 1395/06/24 12:53

    باسلام متاسفانه شهرداری میدان سیاسی شورا و گروها شده از حق بیت المال تبلیغ میکنند اقوام خودشون را استخدام و حتی مدیران ارشد میگذارند مثل .... که حتی بقال سر کوچه شون را سر کار گذاشته .... برادر زنش ویا برادرش در منطقه ده یا برادران .... یا .... و خیلی ادم های دیگه.

  7. ابراهیم 1395/06/24 12:55

    به امید رفتن باند قدرت و ثروت فعلی شهرداری که فقط کارش شده هزینه کردن زیاد جهت رای اوردن .درود بر سقاییان

  8. مهدي 1395/06/24 12:58

    ضمنا چرا از حاميان و سينه چاکان سقائيان، کسي جواب منطقي نميده؟ آيا واقعا شماها اصلاحطلب هستين؟ اگر نه پس چرا بالاريجاني اينقدر رفيقين و ... چرا سقائيان به کمک همين اصلاحطلبان شورا شهردار شد؟

  9. ورادی 1395/06/24 13:00

    به نظر بنده، تکرار مدیریت اشتباه است همان طوری که نامزد شدن آقای هاشمی در سال 84 اشتباه بود، انتخاب دکتر سقائیان نژاد در سال 92 هم به سمت شهرداری اشتباه بود البته مسئله شخص ایشون نبود، چون ایشون حاضر نبود در هرم مدیریتی اصلی خود تغییرات خاصی ایجاد کنه آن ها دچار روزمرگی و بی انگیزگی شده بودند و این مسئله به وضوح در پروژه ها نمایان بود ان شاءالله که در شهرداری قم موفق باشند و از تجربیات خود در اصفهان برای رشد و پیشرفت سرزمین کریمه اهل بیت استفاده کنند

  10. رضا 1395/06/24 14:51

    اصلاح طلب آقایانی هستند که با دوستان اصلاح طلب متحد شدند و اصفهان را از چالش خارج کردند و جانی تازه به اصفهان بخشیدند.

  11. رضا 1395/06/24 14:59

    اينقدر از سقائيان مطلب نزنيد!! نترسيد! ايشان ديگر به اصفهان بر نميگردند! مولانا چه خوش گفت: " از ديو و دد ملولم و انسانم آرزوست"